שף פרטי עד הבית – כל מה שצריך לדעת

שף פרטי עד הבית - שף לאירועים פרטיים

רבים מתעניינים באופציה של הזמנת שף פרטי עד הבית, מאחר ומדובר על דרך נפלאה להפתיע את בן או בת הזוג, או לחילופין, להבטיח לעצמכם ארוחה מפוארת ומרשימה לכבוד יום ההולדת, יום הנישואין או כל אירוע מיוחד אחר.

תוכלו להזמין את השף על מנת שיכין עבורכם ארוחת חג מקורית וייחודית, או לחילופין, על מנת להתפנק בערב רגוע ונינוח עם חברים או משפחה. בכל מקרה, חשוב לבחור בשף מיומן ומקצועי, שמחזיק בניסיון ובידע הנדרש, על מנת להכין את המנות הטעימות והמושקעות ביותר.

מומלץ לבצע תיאום ציפיות ולהתאים את אופי המנות לקונספט של האירוע ולהעדפות הקולינריות שלכם ושל האורחים שלכם, על מנת להבטיח לעצמכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

שף פרטי עד הבית  – מה מעולם לא סיפרו לכם?

שף פרטי יוכל ללא ספק להפתיע אתכם עם מנעד טעמים שונה מהסטנדרט ולהפוך את הארוחה למיוחדת ומרעננת יותר. השף אמור להכין את המנות הנבחרות באמצעות טכניקות מפתיעות וכמובן לשלב טעמים פחות שגרתיים במנות השונות.

חשוב לדבר עם השף לפני האירוע, על מנת להחליט לגבי המנות המתאימות לאירוע שלכם. יש צורך ליידע את השף לגבי רגישות או אלרגיה למזון וכמובן להבטיח מנות מתאימות גם לאורחים טבעוניים או צמחוניים. יש לזכור כי המטרה היא ליהנות מארוחת גורמה בהתאמה אישית, לכן כדאי ליידע את השף לגבי ההעדפות הקולינריות שלכם, במטרה לאפשר לו להכין את המנות המושלמות עבורכם. 

טיפים לבחירת שף פרטי עד הבית

מתכונים נפלאים למגוון מנות משלל מטבחים, יש לכם בשפע. עם זאת, "מתכון" מדויק למציאת שף פרטי עד הבית, לא ממש פשוט למצוא. ולכן, אנחנו החלטנו לפתוח את חוברת המתכונים שלנו, ולשתף אתכם בדגשים החשובים ביותר לבחירת שף לאירוע פרטי.

אז על מה רצוי להתעכב, מה חובה לבדוק ועל מה אסור להתפשר? 

רגע לפני ליקוק האצבעות: כך תבחרו את השף! 

לבחור שף אך ורק על סמך הצעת מחיר, המלצות משכנים או הבטחות מסוג "אל תדאג, יהיה טעים"? על האופציה הזו אנחנו קצת פחות ממליצים.

חגיגת אירוע פרטי מצדיקה את ההשקעה בארוחת שף פרטי עד הבית, ולכם מגיע לקבל את החוויה הקולינארית המשובחת ביותר.

ואיך תוכלו להיות בטוחים שהמציאות והציפיות ישתלבו יחד בהרמוניה? עקבו אחר הצ'ק ליסט הבא:

  • התמחות וסגנון – כשם שכל מסעדה מתמחה במטבחים ספציפיים, כך גם השפים הפרטיים שלכל אחד מהם התמחות בנישה קולינארית מסוימת. ולכן, עם התעניינותכם בארוחת שף יוקרתית בביתכם, חשוב מאד שתבדקו מהי התמחותו של השף שאתם רוצים לאירוע. בהקשר זה, מומלץ בחום שלא להסתפק אך ורק בתיאור כללי ("אני מתמחה במטבח X…."), אלא לעיין בתפריט בכדי לקבל מושג באשר למטעמים שצפויים להעשיר את האירוע שלכם.
  • איכות חומרי הגלם – לא נולד השף שהצליח להכין ארוחת גורמה מחומרי גלם שאיכותם נמוכה (וטוב שכך). ארוחת שף – בבית או במסעדה, חייבת להתבסס על פרודוקטים משובחים. אל תתביישו לשאול את השף באילו חומרים הוא נוטה להשתמש, ובעיקר אל תתביישו להתעניין בטריותם. תנו עדיפות לשפים שמכירים בחשיבות חומרי הגלם, ומתעקשים להכין ארוחות פרטיות על בסיס היצע השוק.
  • רמות האסתטיקה – ישנם שפים המבשלים נפלא ועומדים בהצלחה במבחן הטעם. עם זאת, במבחן הנראות והאסתטיקה הם לא ממש מצטיינים. אם תשאלו אותנו, ארוחה מנצחת היא השילוב שבין טעם לנראות. ואיך תוכלו ללמוד על החוש האסתטי של שף פרטי עד הבית? באמצעות תמונות מאירועים. התרשמו מהעיטורים, מהיחס שבין המנה לצלחת, מהזילופים, האינטראקציה בין המרכיבים השונים וכלי ההגשה. אל תשכחו לרגע שגם העיניים אוכלות…
  • כשרות – ישנם לא מעט שפים פרטיים המציעים ארוחות שף עד הבית. עם זאת, מרביתם אינם כשרים. וכך, אלו המקפידים על אורח חיים כשר, נאלצים פעמים רבות לוותר על ארוחת שף מפנקת בבית. האמנם? אנחנו שמחים להיות אלו שמבשרים לכם כי ביום ההולדת, חגיגות בר או בת המצווה או במסיבת הגיוס, תוכלו לחגוג עם שף פרטי עד הבית המחזיק בתעודת כשרות.

אז לאחר שבחרתם את השף שתרצו שיבשל עבורכם, כעת נספר לכם כיצד להתכונן לאירוע המיוחל החל מסידור המטבח ועד סידור השולחן.

שף פרטי בבית שלכם  – כיצד להתכונן לאירוע?

על מנת לאפשר לשף עבודה נוחה ויעילה יותר, יש צורך לספק לו משטח עבודה נוח ונקי. מומלץ לפנות את המטבח שלכם מחפצים מיותרים ולאפשר לשף לעבוד בסביבה נקייה ואסתטית. כמו כן, במידה ויש לכם בלוני גז, כדאי לוודא כי הם מלאים.

מומלץ להתכונן לאירוע באמצעות כלי הגשה יפים, שישדרגו את הארוחה שלכם ויסייעו לשף לעצב את המנות בצורה האסתטית והמזמינה ביותר. מעבר לכך, מומלץ לנקות היטב את המטבח ולהכין את פינת האוכל לקראת הארוחה. במידה ומדובר על קבוצה של חברים, יש לוודא כי יש לכם כלים וסכו"ם עבור כולם. בנוסף, כדאי לדאוג לאווירה נעימה באמצעות מוסיקה מתאימה, פרחים טריים ותאורה מתאימה.

אנו קוויזין א פריז נשמח לספק לכם שף פרטי עד הבית. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ונשמח לספק לכם תפריט עשיר ומגוון, שתוכלו לבחור מתוכו את המנות האידיאליות ביותר עבורכם. אצלנו תמצאו מקצועיות ללא פשרות, שירות אישי ואדיב וכמובן שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, לצד מנות בהתאמה אישית. השף אלכס זובקה מחזיק בניסיון של עשרות שנים בתחום וניתן למצוא ברזומה שלו בישול אירופאי, אמריקאי, צרפתי, ישראלי ועוד. כל המנות שלו מעוצבות ברמה הגבוהה ביותר ומכילות שילובי טעמים מרעננים ומדויקים. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר!

מחפשים קייטרינג לאירוע פרטי?

 

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים